Social Icons

Pages

Monday 2 July 2012

TANDA-TANDA KEJATUHAN KERAJAAN BN?

Bila artis, bekas pegawai kanan kerajaan dan sasterawan menyerahkan borang keahlian menyertai PAS, apakah itu petanda saat kegemilangan BN sudah berakhir?




“beliau berjanji dengan dirinya selagi Allah meminjamkan nyawa kepadanya beliau akan menggunakan nyawa itu untuk berjuang menegakkan keadilan dan kebenaran dan waktu ini beliau melihat hanya Pas berjuang ke arah itu”

Datuk Tamrin Abdul Ghafar Baba





"Nak masuk Umno ramai yang berani, nak masuk PAS satu keputusan kena fikir lama-lama. Kalau nak masuk Umno tidak jadi isu. Kalau masuk PAS habis!!"Masuk PAS? Nak makan apa? Saya yakin yang bagi rezeki kepada saya bukan BN tetapi Allah Taala. Saya dapat rasa dan saya yakin

Hairie Othman






“Sebenarnya baru kini saya faham bahawa agama dan politik tidak boleh dipisahkan. Demi agama Islam, saya tidak lagi takut kepada manusia dan bimbang akan kehilangan semua kerana ianya datang daripada Allah,”


Abby Abadi







“Saya menyertai PAS adalah kerana PAS adalah satu-satunya parti yang benar-benar dilihat memperjuangkan Islam di Malaysia ini, apatah lagi di dalam perlembagaannya juga tercatat untuk memperjuangkan Islam.

Dato Fauzi Shaari
Bekas Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman)



Kebimbangan saya  terhadap pemerintahan Rejim Umno dan Barisan Nasional yang dilihat tidak menjamin akidah anak-anak masa depan di samping penyelewengan dan rasuah yang begitu berleluasa

Aishah



No comments:

Post a Comment